środa, 9 września 2015

Austria, Tyrol - środa 9 września

Dzisiaj właściwie nasz ostatni dzień tutaj. Jutro po śniadaniu wracamy do domu. Pewnie cały dzień minie nam w podróży. Z postojami zakładamy ok. 12 godzin.
Pogoda nam sprzyja, każdego dnia wydaje się, że jest cieplej. Zaplanowaliśmy na dziś przejście wyższymi partiami górek z jednego szczytu na inny. Podjechaliśmy kawałek pociągiem i autobusem do Hainzenberg, wjechaliśmy kolejką na Gerlos, ok. 1600 m.n.p.m, dalej przeszliśmy szlakiem do Sonnalm - tam, gdzie wczoraj rozpoczęliśmy wędrówkę i zjechaliśmy wyciągiem do Ramsau.
Poniżej kilka widoków z dzisiejszej wycieczki:

Z powrotem kawałek podjechaliśmy pociągiem, który przez tydzień był naszym głównym środkiem transportu w ramach wspomnianej wcześniej karcie uprawniającej do korzystania z wielu atrakcji w całej dolinie. Ostani odcinek pokonaliśmy na pieszo, podziwiając z dołu otaczające nas zielone bliżej a białe zaśniżone w oddali góry.
A teraz, po wycieczce kiedy jest czas na czytanie, mamy taki widoczek: